vrijdag 4 september 2009

Wordt het nog wat ?

Misschien heb ik wel wat te lang gerust met zo'n lichte verrekking.
Woensdag was ik het beu en ben ik er nog eens goed in gevlogen.
En... raar maar waar : de verrekking lijkt nu ineens weg te zijn.
Morgen doe ik een testje op snelheid.
De bedoeling was om volgende week deel te nemen aan de meeting van onze eigen club, in Willebroek.
Ik was van plan om mij aan de 400 m te wagen, maar of dat er nu nog in zit, weet ik niet.
De laatste weken heb ik echt haast niets getraind.
Het Vlaams kampioenschap zal wel lukken (als die verrekking niet terugkomt) : dat is pas op 26 september.

Als de goede vorm alsnog terug komt, ga ik na het kampioenschap nog enkele meetings meedoen.
Het seizoen is voor mij erg laat begonnen, dus het mag gerust nog wat blijven duren.

Voor de winter twijfel ik nog tussen indoor en cross.
Of gewoon allebei.

1 opmerking:

Nancy zei

Jij bent ook weeral goed bezig en met veel plannen voor de winter!!
Tof. Ik ben er ook weer ingevlogen deze week met de club. Ik hoop naast de geplande stratenlopen ook wel eens een cross te lopen. Misschien komen we mekaar wel eens tegen?
Groetjes,
Nancy