dinsdag 15 september 2009

Even een berichtje

Hoewel er niet bijster veel te vertellen is, wil ik mijn trouwe lezers toch even laten weten dat ik er nog ben.
Met de vorm is het niet zo goed gesteld.
Vorige vrijdag dacht ik de 400 meter te gaan meelopen in Willebroek, op de meeting van de eigen club. Maar ik voelde me zo moe en uit vorm dat ik het niet heb aangedurfd.
Achteraf bekeken maar goed dat ik niet heb meegedaan, want de derde en laatste daar, liep de 400 meter in 64 seconden. Ik zou me nogal belachelijk gemaakt hebben...

Naar de clubtraining ben ik ook al weken niet meer geweest (ondanks enig aandringen van sommige clubgenotes.) Ik heb altijd wel één of andere uitvlucht.

Gisteren heb ik bloed laten trekken : ik vermoed nl. dat ik ijzertekort heb. Dat had ik vroeger ook wel eens. En dan voel je je snel moe en geraak je bij het lopen niet vooruit.
Morgen ga ik nog maar eens proberen om pure snelheid te trainen.
Hopen maar dat de lichte verrekking in mijn hamstring nu eindelijk helemaal weg is, want er zit al een maand "iets".
A propos : Reflex-spray helpt niets tegen verrekking, hoewel het op de verpakking beweerd wordt.

2 opmerkingen:

Nancy zei

Ik ken dat gevoel. Ik kan fysiek ook heel erg moe zijn als ik de trainingen opdrijf. Ik neem dan meestal magnesiumtabletten en dat helpt wel.
Hou je goed!
Groetjes,
Nancy

els zei

Bedankt, Nancy, voor de tip.
Ik ga bij de apotheek eens vragen naar magnesiumtabletten.
Baat het niet dan schaadt het niet (denk ik).
Ikzelf neem soms wel eens multivitaminen (biocure sport). Maar of ze veel helpen weet ik niet...
Goed uitgeslapen zijn, lijkt me het beste, maar als je uit werken gaat, lukt dat meestal niet.