woensdag 23 september 2009

Laatste week voor het kampioenschap.

Zondag heb ik de jogging van Boortmeerbeek meegelopen. In tegenstelling tot vorig jaar koos ik dit keer voor de allerkortste afstand : 3,5 km.
En gelukkig maar, want ik heb geen kilometers meer in mijn benen.
Wat starten die joggers toch snel op zo'n stratenloop. Ik liep meteen in de achterste gelederen en daar bleef ik ook. 11,5 km/u : dat is natuurlijk niet al te snel en daarmee werd ik 41e/56.
Maar ja, ik heb toch nog eens iets meegedaan en het was best wel leuk, met dat prachtige weer van zondag.

Het komende weekend komt dan het belangrijke werk : het Vlaams en provinciaal kampioenschap op de piste van Maldegem.
Daarvoor heb ik vandaag nog eens flink op snelheid getraind... maar mijn 100 meter ging toch niet echt zoals ik het zou willen. Mijn start is niet goed genoeg.
Ik wou mijn beste trainingstijd van het seizoen lopen, gewoon om wat meer zelfvertrouwen te krijgen, maar die besttijd zat er vandaag niet in.
Afwachten maar, wat het zaterdag wordt.
Het wordt mijn allereerste officiƫle wedstrijd als vijftiger.
En ... men voorspelt prima loopweer voor zaterdag...

1 opmerking:

Nancy zei

Succes morgen!!