woensdag 19 augustus 2009

Zondag een stratenloop meegelopen.

24 ° C is eigenlijk een beetje te warm om te lopen, maar zondag wilde ik toch de jogging van Haacht meedoen. De allerkortste afstand waarvoor je kon kiezen, was de 4 km.
Lijkt wat weinig voor een stratenloop, maar in die warmte vond ik dat meer dan genoeg.
We moesten slechts één ronde afleggen, in het centrum van Haacht.
De omloop was niet zo bijster mooi (allemaal op de beton), maar het weer was prachtig en er heerste een gezellige drukte voor de start en na de aankomst. Ik ontmoette ook weer heel wat ex-clubgenoten van Roba.
En het lopen zelf : dat ging de eerste 2 km heel vlot, en daarna kreeg ik al last van de warmte.
Ik werd 68e van 116. Tijd : 21.13 ; dat is zo'n 11 km per uur. (10e op 28 masters dames).
De "after-koers" mocht er ook zijn.... (Goeie sangria.)

Vandaag ga ik in alle vroegte trainen, want het wordt een hete dag.
Men voorspelt nl. zo'n 33° C !

1 opmerking:

Jasper Jacobs zei

Dus je bent volledig terug op het wedstrijd toneel verschenen?
Blijf zo verder doen! Zo'n stratenloop is de sfeer meestal wel top hé!
Ik hoop dat het vandaag nog wat afkoelt want om half 9 ga ik nog eens een 800 lopen :-)
Groetjes!

Jasper