vrijdag 27 maart 2009

De zomerkalender

Ik weet nog dat ik vorig jaar rond deze tijd blij was dat de zomerkalender was gekomen. Dan kon ik mijn planning beginnen te maken voor het piste-seizoen.
... Er kwam van de hele planning niets in huis...
Kliniek en ellende, meer niet.

Deze week kreeg ik de zomerkalender 2009 in de bus.
Maar het liet me vrij koud. Wat moet ik ermee ?
Gelukkig had ik deze keer ook de "joggings & marathons" besteld (in december al). Zo kan ik een planning maken van de joggings die ik eventueel zal gaan meelopen.
Op de piste is er sowieso nog niet veel te doen in april en mei : bijna allemaal alleen voor de jeugd. Maar de pistemeeting van onze eigen club in mei : die staat wel al in mijn agenda.
Waarschijnlijk ga ik daar voor de langste afstand : de 2 mijl. Ik ben dan toch met afstandstrainingen bezig.
Twee jaar geleden heb ik daar ook de 2 mijl meegelopen. Toen was het ter voorbereiding van mijn 2000 steeple....
Verderop in het zomerseizoen, plan ik nog wel enkele baanwedstrijden.
Alles hangt af van blessurevrij blijven.
Het is altijd balanceren op een dunne koord, op mijn leeftijd.
Dus erg veel planning (op langere termijn) is er voorlopig niet bij.

Geen opmerkingen: