vrijdag 29 februari 2008

29 februari

Hoe weet zo'n computer nu dat het vandaag 29 februari is en niet 1 maart ?
Enfin, niet over piekeren. Een extra dag in februari en een extra training volbracht. Twee ronden in 't park. De eerste ging nogal strammetjes : 17'14" op 3 km. De tweede ging beter dan verwacht : meteen dik twee minuten sneller : 15'09", in mijn eentje.
Mooi zo. Morgen eens goed rusten en dan zondag misschien de jogging van Putte-Grasheide meedoen. Dat is jàren geleden en dat is een leuke jogging (toen toch).
Er staat momenteel nogal veel wind. Hopelijk is dat zondag beter. De weersvoorspellingen zien er niet slecht uit : beetje bewolkt, wat motregen, goeie temperatuur. Dus, als het meevalt met die wind, wordt het ideaal loopweer.
Ga ik de tien km aandurven of wordt het de vijf ?
We zien wel. Het wordt alvast een goeie voorbereiding op de 10 km van Mechelen, die plaats vindt op 12 april.

1 opmerking:

Dré zei

Doe maar de 10 als je je er klaar voor voelt, Els. Goede voorbereiding op Mechelen. Anders de korte. Ik vertrek binnen een half uurtje naar Machelen met de kinderen. Ik ben zenuwachtiger voor Moon zijn wedstrijden dan voor mijn eigen wedstrijden.
Dré