woensdag 13 februari 2008

Zes kilometer.

Gisteren is er van de pistetraining in de club weer niets in huis gekomen. Ik stond nochtans startensklaar. Maar ... we hadden op het werk een pensioneringsfeestje gehad, mèt wijn, jawel. En wijn zakt altijd naar je benen ; hoe weinig je er ook van drinkt. Dus dat was niet te doen.
Vandaag dan maar weer de dijk op. Drie kilometer inlopen. Daarna geprobeerd om twee kilometer aan een behoorlijk tempo te lopen (nou ja, toch sneller dan 12km/uur). Dat ging vrij goed. En dan een kilometertje uitlopen. Ja, dat was weer een traininkje van 40 minuten. Als ik mijn blog er even op nalees, valt het me op dat mijn trainingen wel aan de korte kant zijn.
Soms zal ik dus toch het advies van Magda Ilands moeten volgen en veel langer en trager lopen. Wat afwisseling kan nooit kwaad.
Wat was het vandaag plotseling weer koud, zeg. Geen sprake meer van lentegevoel. Maar het was wel nog steeds uitstekend loopweer = weinig of geen wind.

Geen opmerkingen: