zaterdag 30 januari 2010

Hard gevallen.

Donderdagochtend ben ik gevallen met de fiets. In volle ochtendspits, op een borduurke.
Ik voelde dat het fout ging, maar toen was het te laat. Ik plaatste in een reflex mijn beide handen op de grond. Wat een klap. En mijn knie kwam ook onzacht tegen de bodem.
PIJN. Gelukkig kwam één vriendelijke mevrouw mij rechthelpen. Ik mompelde een bedankje en zette me terug in beweging. Maar het was een harde klap geweest, want ik voelde me een beetje wegdraaien en dacht ergens te moeten gaan zitten om wat te bekomen. In de Bruul waren er echter alleen maar natte banken te vinden en ik fietste dan maar voorzichtig verder. Op het werk aangekomen, leek alles nog mee te vallen. Mijn handen veranderden wel van kleur, van roze naar blauw.
's Avonds werd het erger : ook mijn armen deden nu pijn, en mijn beide knieën. En vrijdag was 't nog erger. Onmogelijk om te gaan werken. Vandaag gaat het wat beter. Ik denk dat ik nog geluk heb gehad, want het is op die manier dat mensen een pols breken...

Het crossen zie ik nu helemaal niet zitten. Als ik al kan gaan trainen vandaag, zal 't goed zijn.
En, jawel, het sneeuwt weer...

Wat de labels hiernaast betreft : De rubriek "sport" is weg. "Training" is geen aparte rubriek geworden. Voor training is er geen label, want ik denk niet dat iemand wil gaan terugkijken naar wat ik bv vorig jaar heb getraind.
"Terugblik" is voor mezelf interessant, alsook "wedstrijden" en "kampioenschappen".
"Muziek", "literatuur" en "schilderen" heb ik allemaal bij elkaar gezet onder "kunst en cultuur".
Anders werden het wat veel rubrieken.

1 opmerking:

Nancy zei

amaai, geluk gehad!! Hopelijk blijft de val niet te lang nazinderen!! En inderdaad, er is weer sneeuw, wat kijk ik uit naar de lente!!
Groetjes,
Nancy