zondag 17 januari 2010

Nog ...

nooit zo blij geweest met regen bij een temperatuur van 3°C.
De regen spoelt alle sneeuw en ijs weg.
En eindelijk kunnen we weer normaal lopen.
Vrijdag trok ik dus blijgezind opnieuw mijn loopschoenen aan en begaf ik mij, al joggend, naar de dijledijk. Maar na 500 meter kwam er al een domper op de vreugde. De dijledijk lag er nog heel slecht en glibberig bij, zodat ik al gauw terugkeerde en hier in de buurt gewoon op de stoep heb gelopen. Verscheidene keren blokje rond.
Mijn "blokje rond" heeft maar een lengte van 550 meter. Dus zagen de mensen mij wel vaak voorbij komen. Maar goed, alles beter dan "niet lopen".
Gisteren begaf ik mij dan naar het park.
Maar ja, de dooi heeft ingezet, en daar zag het er dan weer zeer modderig uit.
Ik ben er niet aan begonnen en heb weer een ander parcours gekozen : deze keer rondjes tussen de Plaissancebrug en de Colomabrug. Dat is ook wel een mooi toerke, maar ik weet niet precies hoe lang dat is. Ik vermoed dat het zo'n 2,5 km is.
Ik ben van plan om dinsdag eindelijk terug op de piste te gaan trainen.
En over twee weken is er de cross van Vilvoorde.

Geen opmerkingen: