woensdag 27 januari 2010

Rubrieken

Ik heb er een nieuwe lezer bij.
Mijn schoonvader, een fitte zeventiger, heeft nu ook internet.
Toen hij mij gisteren mailde dat hij mijn hele blog had doorgelezen, dacht ik : oei, ik moet iets aan de labels doen, die hiernaast vermeld staan.
Om wat orde te scheppen, had ik een onderverdeling gemaakt in literatuur, maatschappij, schilderen, sport, enz.
Nu was er op den duur zoveel in de rubriek "sport" terechtgekomen, dat een kat er haar jongen niet meer in terug vindt.
Dus : "sport" ga ik uiteentrekken.
Nieuwe labels : "wedstrijd", "kampioenschap", "terugblik" en misschien "training".
Een heel werk.
Maar dan heb ik voor mezelf ook een beter overzicht.
Bij de oudste berichten zal ik de training maar gewoon bij sport laten staan ... of misschien ga ik het label "sport" gewoon helemaal verwijderen.

Nu even gaan trainen, want dat gaat wel voor op bloggen, natuurlijk.

Geen opmerkingen: