woensdag 10 februari 2010

Weer sneeuw...














Vanmorgen sneeuwde het weer. Gevolg : een ochtendspits om u tegen te zeggen.
Op de ring van Mechelen was het voor de auto's aanschuiven geblazen. Dat duurde zo tot een uur of tien. Gelukkig moet ik vandaag niet uit werken.
Maar ik had wel op een mooi sneeuwvrij trainingsparcours gehoopt voor vandaag.
Ik dacht nog eens naar de piste te trekken : 2,5 km opwarming (joggen van bij mij thuis tot aan de piste), dan een paar duizenden en dan weer 2,5 km uitlopen.
Maar alles ligt dus weer vol sneeuw.
De weersvoorspellingen luidden nochtans : "in de voormiddag sneeuw in het westen van het land..." Dus had ik er echt op gerekend dat het hier nog niet zo vroeg zou beginnen.
Dat wordt hoogstens wat joggen in de verse sneeuw.

Het provinciaal kampioenschap cross heeft zondag plaatsgevonden.
Ik heb mijn kat gestuurd.
Mijn conditie was echt te lamentabel om er mee te doen.
En bovendien was ik uitgenodigd op een gastronomisch etentje. Daar kon ik niet aan weerstaan. Temeer daar ik toch een slechte crosser ben (zelfs als de conditie op peil is).
Voor een zomerkampioenschap zou het wel een ietsje anders liggen.

Mijn voorbereiding op het zomerseizoen komt stilaan op gang.
Maar ik geraak eigenlijk nog niet goed vooruit. Laatst deed ik Mechelen-Muizen in de traagste tijd van mijn leven. Ik moet er dus dringend wat aan doen.

2 opmerkingen:

karen zei

Mooie foto's! Zijn die vanuit jullie appartement genomen?

els zei

Inderdaad.
Goeie ligging, mooi uitzicht.
Meer moet dat niet zijn.