zondag 1 november 2009

Twijfels steken weer de kop op.

Het wordt hier zo stilaan een zeur-blog, ik weet het.
Voordat ik blogde had ik zelden of nooit een blessure. En nu is het het één na het ander.
Eerst een heel jaar rugklachten.
Daarna eindelijk weer wat kunnen opbouwen. En nu zit ik hier met een verrekking die steeds maar terugkomt.
Mijn grote fout is geweest dat ik mij in de zomer terug heb laten verleiden tot de sprint.
Ik had tegen de maand juli eindelijk weer wat conditie opgebouwd.
Dus liep ik een 300 meter op wedstrijd.
En vanaf toen had ik moeten verderwerken naar de 800 meter toe, in plaats van eerst de 100 en 200 te willen doen.
Maar zoiets weet je pas achteraf.
Woensdag heb ik 7 km getraind en geprobeerd om het in een iets beter tempo te doen dan gewoonlijk.
Donderdag en vrijdag had ik daardoor weer meer pijn in mijn hamstring.
Gisteren rustig gejogd : 6 km.
Dat ging wel. Maar als ik telkens weer verscheidene dagen moet rusten en de trainingen zelf dan nog veel te traag moet doen, dan kan er niet veel van terechtkomen.
Komt het cross-seizoen in het gedrang ?
Best mogelijk.

Geen opmerkingen: