zondag 22 november 2009

10 km

Dit weekend tien kilometer gelopen. Wel in twee dagen. Gisteren zes en vandaag vier.

Gisteren kon ik het groepje niet volgen en moest ik na 1500 meter afhaken. Toen heb ik maar in mijn eigen tempo verder gelopen. Ik had nochtans niet het gevoel dat ik echt traag liep. Maar zonder chronometer weet je dat niet en kan je je daar serieus aan mispakken.

Vandaag dacht ik ons damesgroepje nog eens te vervoegen, want het is weer meer dan een maand geleden dat ik ze nog heb gezien. Maar na een hele ronde in tegenovergestelde richting, was ik nog geen enkel meisje van onze club tegengekomen. Dus weer alleen. In zo'n geval wijk ik af van de grote ronde, want dan is het leuker om eens wat andere wegjes te nemen, rond de rozentuin, enzo.

Voor de cross van Vilvoorde, volgend weekend, is mijn conditie nog lang niet op pijl.

Maar misschien sta ik er weer tegen de stratenloop van Kampenhout (20 dec.). Dat zou ook wel eens leuk zijn. En dat zal het dan zowat zijn voor dit jaar.

Na nieuwjaar begint opnieuw het serieuzere werk.

Geen opmerkingen: