woensdag 18 november 2009

Terug bezig

Vandaag ben ik, na 10 volle dagen rust, terug begonnen met lopen in het park, met ons groepje van zes.
Het ging vrij goed. De conditie is nog niet volledig weg ; gelukkig maar.
Helaas, de pijn in mijn hamstring is ook niet weg. Allee, soms is ze weg en soms is ze daar terug.
De dokter vond het, meer dan een maand geleden, niet nodig om mij door te verwijzen naar een kinesiste...
Er valt best mee te lopen, hoor. Zolang ik maar niet sprint.
Dus, vanaf nu ga ik maar weer rustig joggen, een drietal keer per week.

Ik was blij dat ik vandaag zo goed kon volgen (natuurlijk in een joggingtempo, maar kom, 't is al iets, zes km zonder buiten adem te zijn en zonder opvallend hoge hartslag).
Van al dat rusten word ik toch maar bloednerveus.
Genoeg gerust !
Ik heb wel zonder chronometer gelopen, wat ik maar heel zelden doe.
Geen prestatiedrang dus, alleen maar lopen en babbelen.
Na bijna twee ronden realiseerde ik mij dat ik de hele tijd vooraan liep en dat ik dus ook de kop had genomen in de tegenwind ; en er stond heel veel wind, vooral aan het open stuk langsheen de hondenweide.
Wie zich echter achter mij uit de wind wil zetten, moet toch wel een smalle zijn.... (hihi)

Geen opmerkingen: