woensdag 4 november 2009

Allemaal in de lappenmand ?

Oei oei, ik zag de uitslag van de cross van Bonheiden, en merkte dat ik niet de enige Ram-master was die forfait had gegeven. Twee masters-dames waren actief : Hilde en Christine.
En anders zijn wij daar meestal met een mooi groepje.
Iedereen geblesseerd of grieperig ?
Of was het een beetje een ongelukkige datum : 1 november ?
Wat wel hoopvol is, is dat we terug een paar goeie senior-dames blijken te hebben (19 tot 35 j.)

Ikzelf hoop nog steeds dat ik op 11 november toch zal kunnen aantreden in Mechelen.
Het zal dan wel met weinig training in de benen zijn, maar ja.
Deelnemen is belangrijker dan winnen.

Ik zal hier meteen nog eens gaan testen hoe het zit met mijn loopcapaciteiten.
Nu, maintenant, tout de suite.

Je hoort nog van me.

Geen opmerkingen: