zondag 25 oktober 2009

Drie maal meer dan vorige week.

Ha, die overschakeling naar het winteruur heeft mij weer goed gedaan. Een uur langer geslapen. En daarna ben ik een loopje gaan doen op de Dijledijk : 6 km.
Gisteren had ik ook al 6 km gedaan in 't park, met lichte versnellingen erbij.
Vorige week was het bij die ene training gebleven, op woensdag. Dan op weekend geweest en er was niks meer in huis gekomen van trainen.
Maar nu ben ik terug gelanceerd, hoor.
Vorige week : 6 km.
Deze week : 18 km (in drie trainingssessies van zes). Da's een verdrievoudiging.
Als ik dat nu nog eens verdubbel, en ik maak er 4 à 5 sessies van, dan komt het in orde met mijn conditie.
Nog 16 dagen en het is zover : de cross van Mechelen.
Oei oei, ik zal de komende dagen nog hard moeten trainen, wil ik niet als allerlaatste over de meet komen...

Geen opmerkingen: