maandag 12 oktober 2009

Dertien dagen ...

Al dertien dagen ben ik in rust.
De verrekking is nu zeker wel weg.
Morgen ga ik eindelijk terug beginnen.
Ik moet alleszins toch naar de club om de hernieuwing van mijn lidmaatschap in orde te brengen.
Als alles goed gaat, start ik nl. op 1 november in de cross van Bonheiden.
Dus, dat is niet lang meer.
En daarna, op 11 november, staat onze eigen cross te Mechelen op mijn programma. Daartegen zou ik terug wat conditie moeten hebben (!) De cross van Mechelen is nl. een zware cross, met enkele heuveltjes erin, en met meestal aardig wat wind...

Ik ga eerst proberen wat meer kilometers in de benen te krijgen.
Door zo lang stil te zitten, is de goesting er alleszins weer helemaal terug.

Morgen zijn er bovendien nieuwe truitjes te passen in de club.
Ik heb het ontwerp al gezien op computer, maar ben toch benieuwd hoe ze er in 't echt uitzien.
Ik vond de oude best wel mooi van kleur.
Hopelijk zijn de nieuwe minstens even mooi.
(RAM is eigenlijk een fusie van Malinwa en Racing, voor zover dat in atletiek belang heeft, maar we hebben toch maar mooi de racing-kleuren....
hoewel er veel clubgenoten eerder Malinwa-supporters zijn...
Voor mij maakt het geen zier uit : ik hou niet van voetbal.
Maar ik loop toch liever in fris groen dan in rood-geel.
En... volledigheidshalve : ook Kapelle-op-den-Bos en Willebroek zijn "kernen" van RAM.)

1 opmerking:

Nancy zei

De truitjes van de RAM zijn inderdaad flashy en het voordeel is dan ook dat ze altijd opvallen als jullie een wedstrijd meelopen!!
Groetjes,
Nancy