woensdag 17 september 2008

Een lekker loopweertje

Vorige week had ik de planning van de dinsdagtrainingen gezien en voor gisteren stond er op het programma : een aantal keer duizend meter op de piste. Dus : wat kon ik daar gaan doen ? Dan liever op woensdag naar het park. Ik twijfelde vanmorgen nog even om op de dijk wat aan mijn snelheid te gaan werken ; maar ach : er is geen enkele wedstrijd in zicht. Waarom dan niet wat gezelschap van loopmaatjes opzoeken.

Het werd een aangename rustige training. In normale omstandigheden zou ik me op dit moment volop aan 't voorbereiden zijn op de Vlaamse kampioenschappen, die er binnenkort aankomen. Dan zou ik zo'n joggingske verloren tijd vinden. Maar dit jaar is geen normaal jaar.

Alleen : nĂ  de twee ronden kon ik het toch niet laten om eens een 600 meter te proberen op de omloop die onze snelle mannen daar ook doen, rond de rozentuin. Mijn tijd daarop is niet voor publicatie vatbaar. Maar het is wel een mooi rondje, dat ik zeker nog vaak zal doen. En natuurlijk volgende keer wat sneller...

Geen opmerkingen: