maandag 28 april 2008

Terug van weggeweest ....

Meer dan tien dagen niets meer op mijn blog gezet ...
Wat was er aan de hand ? Geen inspiratie meer ? Of geen goesting ?
Nee nee, veel erger.
Met een compleet geblokkeerde rug, vorig weekend, in allerijl naar de kliniek gevoerd en daar een hele week pijnbehandeling gekregen.
AFGEZIEN !!!
Daartegen was mijn beruchte steeple van vorig jaar een lachertje.

Het hele verhaal doe ik wel als ik eindelijk behoorlijk kan rechtzitten : dat zal al heel wat handiger zijn voor het typen.
De masters-vrouwen zijn ondertussen op de hoogte gebracht dat de interclub dit jaar zeker zonder mij zal doorgaan.
Ik hoop van ganser harte dat ik ooit nog zal kunnen hardlopen.
Maar momenteel zou ik al blij zijn als ik terug behoorlijk zou kunnen stappen.

Wordt vervolgd ....

Geen opmerkingen: