maandag 14 april 2008

Een laatste woordje over de 10 km.

Met dank aan onze huisfotograaf en atleet, André Lafére. (voor meer foto's : surf naar de site van Ram.)

Wat was ik tevreden dat ik aangekomen was !

Op de foto zie je ook Christine, die de laatste kilometers goed getrokken heeft voor mij, met haar mooi regelmatig tempo.





En,.... was het nu onverantwoord om mee te lopen ?
Nee, want zondag had ik minder rugpijn dan voorheen.
Met een echte blessure zou ik natuurlijk nooit gestart zijn. Ik ben niet gek !
Maar een hernia (waar ik ondertussen wel wat van weet) kan je niet verslechteren door het lopen, integendeel.

Vandaag (maandag) had ik wel weer meer last. Ik zal wel zien wat de toekomst brengt.
Vrijdag een pistemeeting meedoen in Edegem ? Nee, ik denk niet dat dat er al inzit.
Ik ben er niet voldoende voor getraind, door al die rugperikelen...
Ik zal mijn programma wat moeten aanpassen.
Maar ik ben al ontzettend blij dat ik nog kan lopen.
Hoe ik vanmorgen uit mijn bed kwam, zal ik best niet beschrijven ; verschrikkelijk ! ... ik leek wel een mensje van 90 jaar. Maar na een fietstochtje naar het werk was dat alweer (bijna) vergeten.

Overigens, bedankt aan alle supporters die mij zaterdag langs de kant van de weg stonden aan te moedigen.
Heel tof, echt waar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hier wil ik nu even, na vele weken ellende, toch even zelf iets rechtzetten :

het was wèl onverantwoord om dat mee te lopen.
Pijn hebben, is een verwittiging.
En het ging niet weg door het lopen. Er zat dus duidelijk een ontsteking, die ik erger heb gemaakt, door dat persé te willen uitlopen.
Ik zal in de toekomst toch veel beter naar mijn lichaam moeten luisteren...