woensdag 9 april 2008

De pijnkliniek...

Gisteren ben ik naar de "pijnkliniek" geweest in Bonheiden.
Mijn grenzeloos vertrouwen in de klassieke geneeskunde heeft een flinke deuk gekregen.
Het "wortelblock" dat ze daar toepasten, bleek toch weer gewoon een cortisonespuit te zijn (hoewel men mij verzekerd had dat het iets heel anders ging zijn). De pijn in mijn rug en been is vandaag erger dan voor de behandeling. Ik heb deze namiddag geprobeerd om te trainen, maar de pijn verdween deze keer helemaal niet met het lopen.
Nochtans, de injectie stak gisteren in ieder geval op de juiste plaats. Dàt heb ik wel gevoeld.
Wat nu ?
Ik denk dat ik verder beter helemaal niets meer laat doen aan die hernia. Tenslotte kon ik voorheen nog altijd pijnloos lopen en zitten. Wat als ze het allemaal alleen maar erger maken ?
Ik ga morgen gewoon terug uit werken en ik loop twee dagen niet.
Ben zeer benieuwd of ik nu zaterdag aan de 10 km van Mechelen zal kunnen deelnemen...

Geen opmerkingen: