donderdag 24 januari 2008

Eindelijk nog eens de piste op.

Het was meer dan een maand geleden, maar dinsdag heb ik dan toch eindelijk nog eens een echte pistetraining gedaan. Gelukkig zag Sabine die tweehonderden ook wel zitten, of ik kon het helemaal alleen doen. 9 X 200 m snel, met maar 200 m joggen tussenin. Vrij zware training, maar toch liever dat dan bv. achthonderden. Onze tijden waren niet echt 200m-tijden, maar ja, 't is winter, en we moeten dat eerst terug gewoon worden, hé. (boven de 40") Volgende keer zal dat al wel beter gaan, zeker.
Op "joggings.be" heb ik een leuke site ontdekt : "Irun.be". Daar kan je looptrajecten bekijken en de precieze afstanden achterhalen. Met satellietfoto's en al. Vooral interessant voor afstandslopers, natuurlijk. Daar kreeg ik weer de bevestiging dat ons rondje in het park maar 2 km 720 m lang is. Dus moet ik dat zeker in 15 min of minder kunnen lopen. Dat rondjoggen in 17 minuten en meer : volgens mij geeft dat niet veel trainingseffect, maar ik sta met deze mening wel quasi alleen...

Geen opmerkingen: