woensdag 9 januari 2008

Even een fotootje toevoegen


Dit was onze 4 x 100-ploeg op de interclub van 2007.

Dat is alweer een half jaar geleden, maar ja, ik ben nu pas aan 't experimenteren, met fotootjes toevoegen, enzo. En dit vond ik wel een leuk plaatje. Van links naar rechts : Veerle, ik, Chris en Hilde. We hebben dat trouwens goed gedaan (al zeg ik het zelf). Het was heel erg spannend. Er hing wel wat af van die aflossing ! We zijn toen net geen kampioen geworden, maar we gaan wel over naar een hogere categorie.

Benieuwd wat het in 2008 wordt.

Met de 800 meter had ik wel wat geluk, dat er eigenlijk geen echt goeie 800 m-loopsters bij waren. Anders was ik niet zo vooraan geƫindigd, met een tijd van 2.48. Daar ben ik me maar al te goed van bewust. Ik weet, na al die jaren, wat pistetijden betekenen.

Geen opmerkingen: