zondag 28 juni 2009

Bijna klaar voor mijn wederoptreden op de piste.

De voorbije week ging het op training plotseling een stuk beter dan de voorgaande weken.
Gisteren liep het vlot op de afstandstraining.
En vandaag liep ik mijn 300 meter ineens 3 seconden sneller.
Dat is veel, en dat komt natuurlijk doordat ik de laatste tijd veel korte intervaltrainingen heb ingelast. Geen lange reeksen, maar meestal wel gewoon "alles geven", zo snel mogelijk...
(En het komt ook doordat voordien mijn 300m-tijd nog op niks trok dit jaar. Anders krijg je daar natuurlijk geen hele seconden meer af.)

Misschien moet ik het er één van de dagen maar eens op wagen om een echte loopwedstrijd op de piste mee te doen.

Het wordt zo stilletjesaan tijd.

1 opmerking:

Jasper Jacobs zei

Veel succes als je de piste opnieuw durft te betreden! Mijn wederoptreden na de examens is alleszins zeer goed gegaan!