woensdag 3 juni 2009

Clubtraining in de Nekker.

Gisteravond begaf ik mij naar de Nekker om deel te nemen aan de pistetraining.
Toen ik er aankwam, zag ik al enkele dames vertrekken voor een duurloop.
Gelukkig meldden Hilde en Inge zich toch voor de intervaltraining.
We deden een hele reeks "150 m snel en 250 m rustig doorlopen".
Ik deed er negen mee, en het ging verbazend goed. Ik kon volgen en de recuperatie tussenin was prima.
Ik heb dus toch al meer conditie dan ik dacht.

Toen ik er achteraf mijn trainingsboekje op na sloeg, bleek dat dit mijn allereerste clubtraining van het jaar was geweest. En het is al juni !
Van 4 november was het geleden. Véééééééél te lang gewacht, dus.

Eén keer per week een intervaltraining is eigenlijk een must.
Tussenin kan ik nog meer dan genoeg kilometers lopen (!)

2 opmerkingen:

Nancy zei

Groot gelijk! Samen trainen op de piste is eigenlijk best heel erg leuk. Ik zou dringend ook wat meer interval(lange interval) moeten trainen zodat mijn tijden wat beter worden.
Nog veel trainingplezier.
Groetjes
Nancy

Anoniem zei

Het kan toch deugd doen hé, zo ne keer afzien. Volhouden nu en we zien jou hopelijk elke dinsdag weer om ook ons te steunen in ons beestenwerk.
Hilde