zondag 14 maart 2010

WK en wereldrecord.

Ja, ik heb weer reden om te zeuren.
Het wereldkampioenschap indoor in Doha is volop bezig, het hele weekend. En op geen enkele tv-zender is er ook maar iets van te bespeuren. Men is aangewezen op teletekst en computer.
Erg, hé.
Wel tijd en geld genoeg om een hele namiddag één of andere wielerrit uit te zenden...

Maar, laten we positief blijven.
Er is heel goed nieuws.
Onze club heeft het schitterend gedaan bij de Belgische kampioenschappen indoor te Gent.

En... André Lafère heeft het vijf jaar oude wereldrecord op de 800 meter afgepakt van een Amerikaan. Hij liep onder de 2 minuten. Dat is duizelingwekkend snel ; neem het maar van mij aan. De andere deelnemers kwamen er dan ook een heel eind achteraan, dat zie je op het scorebord.
Ik verwijs naar de blog van André, waar je het verslag van de race kan lezen. (Klik hiernaast, op André)

En ikzelf ?
Mmm, gisteren was er eindelijk enige verbetering in mijn trainingssnelheid te bespeuren.
't Was dan ook heel mooi loopweer. Hoe lang was dat geleden ?
Vandaag ga ik weer trainen op de dijk en dinsdag eindelijk terug naar de club.
Althans, dat is het goede voornemen.

1 opmerking:

juuldestilleheld zei

Els,

Naar de tijd op 800m te oordelen moet André Lafère wel een veteraan zijn. De laatste jaren volg ik het atletiekgebeuren wat minder intens maar daar komt verandering in als ik je blog blijf volgen.

Groetjes

Jules