donderdag 18 maart 2010

Training in daglicht.

't Is er dinsdagavond weer niet van gekomen om opnieuw aan te pikken bij de clubtrainingen in de Nekker. Ik had het me nochtans voorgenomen. Maar op het laatste moment voelde ik me te moe en had ik geen zin om mijn avondmaal op te schuiven naar 21 uur.
Dus werd het weer een training op woensdagvoormiddag.
De piste van de Nekker helemaal voor mij alleen.
Maar dus ook : helemaal alleen opboksen tegen de wind.
Ik liep 600, 500, 400, 300 en 200 meter.
De tijden vielen nog niet mee ; maar dat is normaal, want ik heb de voorbije maanden nog maar zeer weinig intervalrainingen gedaan. Volgende keer gaat dat vast al wat beter.

Vanaf de paasvakantie moet men weer betalen om in de Nekker binnen te mogen, dus dan zal ik wel moeten op dinsdagavond gaan, als ik op de piste wil trainen. (voor de clubtraining mag men wel gratis binnen).
Bovendien zal het dan echt lang licht zijn, want dan is 't zomertijd.
Een groot verschil. Ik train absoluut niet graag in het donker.
LEVE DE LENTE !

2 opmerkingen:

juuldestilleheld zei

De tijd van de trainingen is voorbij, voor mij. Soms voel ik daar wel spijt voor, maar de tijd staat niet stil. Ik heb nog wel wat lichaamsbeweging in mijn tuintje. In elk geval, blijven trainen en af en toe een wedstrijd.

Jules

els zei

Maar Jules toch.
Waarom ga je niet voor een wereldrecord M75 ?