zondag 28 maart 2010

Musti

Vandaag is het precies een jaar geleden dat Musti overleed.
Gelukkig hebben we een waardige opvolger in huis genomen : Pluisje, een ongelooflijk lieve poes. Nooit boos, altijd even goedgeluimd, altijd tevreden. En zeer knuffelbaar !

En, hoe zit het met het lopen ?
Wel, de wedstrijdkalender is in de bus gevallen. En net als vorig jaar is het zoeken naar pistemeetings begonnen. In april en mei zijn er weinig te vinden. 't Kan best zijn dat de meeting van Mechelen op 19 mei de allereerste wordt.
Ik weet nog dat ik vorig jaar in mijn blog schreef dat ik maar kilometers en kilometers trainde, en dat ik in mei tot de conclusie kwam dat ik dat helemaal niet graag doe.
Wel, dit jaar is het weer hetzelfde.
Ik probeer afstandstrainingen te doen. Liefst in een aanvaardbaar tempo.
Maar ik maak weer zo weinig vorderingen. En in mijn snelheidstrainingen ga ik meteen met rasse schreden vooruit.
Dus : ik had gepland om in Mechelen de 2 mijl mee te lopen, maar misschien wordt het toch de 300 meter. Nog zeven weken om daarvoor te trainen.
En daarna komt het Belgisch kampioenschap in zicht.
Dat is de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Het wordt ook mijn eerste BK bij 50+.
Ik ga voor goud ! Natuurlijk.

1 opmerking:

juuldestilleheld zei

Innige deelneming voor de overledene. Haar graf blijft keurig onderhouden, we houden het vrij van onkruid.
Nu nog Patrick aan het trainen krijgen voor een marathon.