dinsdag 28 juli 2009

Pieken

Vorige week heb ik goed getraind. Afwisselend kilometers en snelheid.
Vooral zondag stelde ik vast de het met mijn snelheid eindelijk de goede kant uit gaat.
Het is gewoon een kwestie van dat vaak te doen. In de winter en in het voorjaar was mijn snelheid ver te zoeken.

Ik heb nog maar één pistewedstrijd in de benen en er staat niet meteen een volgende wedstrijd op het programma.
De komende weken worden dus trainingsweken.
Ik ben aan 't pieken naar september toe.
Daartegen moet ik in supervorm zijn en dan ga ik nog elke week een wedstrijd lopen.
Hopelijk blijft het zo'n mooi loopweer...

In Vlaanderen valt het pisteseizoen nogal snel stil. In september en oktober vind je al niet veel wedstrijden meer. (buiten het Vlaams Kampioenschap)

Voor gewone meetings ben ik dus eens gaan snuisteren in de programma's van onze zuidelijke landgenoten. In Wallonië en in het Brusselse zijn er nog wedstrijden tot de allerlaatste dag van oktober !
En niet alleen werpnummers, zoals in Vlaanderen op 't eind van het zomerseizoen.

Op 1 november begint onherroepelijk het cross-seizoen. Brrr.

Geen opmerkingen: