zondag 18 maart 2012

Een jaar en vier maanden

zit ik nu al met dat genepen gevoel rond mijn heupen en in mijn benen en voeten.
De fysio-therapeute gaf me, enkele maanden geleden, weer hoop.
En ik begon effectief opnieuw te lopen.
Maar nu zijn al mijn spieren goed los. Niets zit nog verkrampt. Ik beweeg meer dan genoeg ; ik stretch meer dan genoeg. En toch blijft het daar zitten, dat vreemde gevoel.
Ik kan wel lopen (nou ja, "joggen" tegen 8 km/u), maar veel lol beleef ik er op die manier niet aan.
Het lijkt wel of ik te veel elektriciteit in mijn lijf heb.
Of zouden al die stralingen in huis (van "draadloze" dingen) de oorzaak zijn ?
Een mens begint vanalles te denken.
Feit is dat de oorzaak nog steeds niet gevonden is.
Mijn huisarts blijft erbij dat het gewoon komt van de hernia. Lijkt mij ook de meest voor-de-hand-liggende uitleg. En dat daar dus een zenuw meer gekneld is geraakt, zonder dat dat op de scan zichtbaar was.
Zeer vervelend, iets mankeren maar niet weten wàt.
Opereren kunnen ze niet doen, als men zelfs geen diagnose kan stellen, en als je geen pijn hebt.
Er dus maar mee leren leven ?
Ik vrees dat er niets anders op zit.

Geen opmerkingen: