zaterdag 11 februari 2012

Trappen lopen

Eergisteren zag ik op tv toevallig iets over het trappen lopen in de Empire State Building. Dat was een wedstrijd ! Om het eerst boven.
Rare mensen, die Amerikanen.
Hoeveel trappen het waren, dat weet ik niet. Véél, alleszins.

Toevallig was men deze week hier in ons gebouw aan de lift aan 't werken.
Alles moest dus via de trap gebeuren.
Als je weet dat ik op de 7e verdieping woon, kan je je wel indenken dat ik dezer dagen al heel wat indoor-training in de benen heb. Zo'n 100 treden per keer; hijg hijg.
Respect voor die mensen die de Empire State Building op rennen.

Ik bekijk het van de positieve kant : buiten was het deze week toch te koud om te lopen (slecht voor de luchtwegen). En ik heb de hele week goede indoor-trainingen afgewerkt.
Dat neemt echter niet weg dat ik blij ben dat de lift dit weekend opnieuw kan gebruikt worden.

Geen opmerkingen: