zaterdag 26 juni 2010

Zomer en sport


Eindelijk zomert het volop.

Het is ineens véél te warm om te gaan lopen.


Waar begin ik nu over ? Lopen ? Wat is dat ?

Ik heb al 14 dagen geen stap gelopen. En ik heb het nog niet eens gemist.

Ik had dan ook een paar dagen heel veel last van mijn rug, en tintelingen in mijn been.

Volgens mij was het de hoogste tijd om er de rem op te zetten.

Nu dinsdag sloeg zelfs nog bijna de paniek toe, want het was die dag ineens weer veel erger dan anders.

Maar nu lijkt het stilaan de goede kant uit te gaan.


Vroeger was het juist in de zomer dat er moest gepresteerd worden op de piste. Zelfs als we op reis waren, trainden Patrick en ik nog bijna elke dag... Ook in de Provence, waar het veel te warm is om te lopen.


Woensdagavond zag ik op tv toevallig een stukje van de allerlangste tennismatch uit de geschiedenis. Die twee bleven maar bezig. Ze zagen er allebei uitgeput uit, maar wilden niet opgeven. Uiteindelijk moesten ze stoppen wegens de invallende duisternis, en de volgende dag verder spelen. Meer dan 11 uren heeft die match geduurd !

Stel je voor dat je die match dan verliest...

In ieder geval hebben ze geschiedenis geschreven.

Geen opmerkingen: