vrijdag 4 juni 2010

Timeout

Na een goede opwarming gaat het lopen vrij vlot.
Maar tussen twee loopsessies door steekt de ischias telkens weer op.
Net zoals twee jaar geleden, doch deze keer in beide benen !
Hopelijk kan ik deze zomer toch nog blijven lopen en wedstrijden meedoen.
Mijn conditie is nu net een beetje op peil gebracht.

Ik heb eigenlijk de hele dag een lichte zeurende pijn.
Voorlopig valt er echter nog mee te leven.
Als het maar niet erger wordt.

Nu neem ik een lange blogvakantie.

Misschien tot in september...

Allemaal een heel mooie zomer gewenst !

......

2 opmerkingen:

Nancy zei

Superspijtig dat we je toffe schrijfsels een tijdje zullen moeten missen. Maar ja, buiten in de zon is nog altijd veeeeeel leuker dan achter de computer!!
Groetjes, een leuke zomer en misschien eens tot ziens...
Nancy

juuldestilleheld zei

Els

Als trouwe lezer van je blogs vind ik het jammer dat we ze zooooo lang zullen moeten missen. Er is toch altijd een wetenswaardigheidje te vertellen over je eetfestijnen, je sport, Patrick, Pluisje, de familie, de buren enzovoort.
Jules