maandag 5 januari 2009

Het nieuwe jaar

Daar is het dan, het nieuwe jaar.
Het is vanzelf gekomen.
Het komt altijd vanzelf. En het kabbelt ook weer vanzelf weg, dag na dag na dag na dag.

De verplichte feestjes zijn achter de rug. De maag- en darmproblemen ook zo ongeveer.
En ik moet nog altijd mijn eerste kilometer van het jaar gaan lopen.
Dat terwijl er al aardig wat clubgenoten dit weekend in actie waren en op het podium stonden
en mijn leeftijdsgenoot, André Lafère, het Belgisch record op de 800 meter indoor op zijn naam schreef !

Mijn prachtige loopschoenen staan daar te blinken.
Maar morgen begin ik er aan !
't Is wel berekoud, hé. Geen weer om voor je plezier buiten te komen.

Goede voornemens heb ik dit jaar niet gemaakt.
We zien wel.
Aan mijn trouwe bloglezers : mijn allerbeste wensen voor 2009.

Geen opmerkingen: