zondag 11 mei 2008

Zomers weertje en moederkesdag



Een zomers weertje, maar met al mijn perikelen heb ik er nog maar weinig van genoten. Vandaag zal ik maar eens buiten op mijn terrasje gaan liggen.

Anders ben ik mij altijd veel bewuster van het weer ; zeker als het prachtig loopweer is. Wat zal het nu aangenaam zijn in het park, om rustig rond te joggen ! Of om er eens een stevig sprintje uit te persen.

Vannacht heb ik onze kat vervloekt, die mij om 3 uur en om 6 uur heeft wakker gemaakt, om eten te krijgen. Zeker om 6 uur was dat voor niets nodig want het eetbakje was nog vol. En ik heb nog steeds pijn. Wat een ellende.

Vandaag is het dus moederkesdag : normaal mocht ik met mijn schoonmoeder uit eten : een feestmenu. En hier lig ik. Je kan niet in een restaurant gaan eten als je niet op een stoel kan zitten...

Enfin, vandaag ga ik dus in de zon liggen. Misschien is dat wel goed voor mijn humeur...

Ik hoorde dat de interclubs van de seniors dit weekend reeds plaatsvinden. Wow, die hebben prachtig weer, vooral de spurters. Voor de 5000 m is het veel te warm.

Ja, nu moest de conditie ongeveer op peil zijn voor het zomerseizoen.

Maar ik zie het zo op zicht dat mijn beenspieren al weg zijn. Dat gaat snel, hoor, als je niks doet.

Geen opmerkingen: