woensdag 14 juli 2010

Spikes in de wilgen !

Het is voorbij. Het kon niet blijven duren.
Bye bye atletieksport !

Al een volle maand heb ik niet meer gelopen, omdat ik terug veel last had met mijn rug. Maar veel verbeteren doet het niet, nu ik niet meer loop. Misschien had ik het eerst weer te ver laten komen. Intervaltraining, weet je wel.
Enfin, ik heb deze keer toch niet gewacht tot men mij in allerijl naar de kliniek moest voeren, omdat ik geen stap meer kon zetten en omdat ik lag te kermen van de pijn.
.
Vorige week liet ik een rugscan maken. (Ik bespaar u de details, maar om in een scanner te gaan liggen, heb je best geen aanleg tot claustrofobie.)
En nu begint het weer : wat te doen ?
Pijnstillers ? Injecties ?
En daarna, als het terug beter gaat ? (àls het ooit terug beter gaat).
Stilzitten is ook slecht voor je rug.
Ik zal nog wel zien welke sport ik dan ga uitoefenen. Maar nu eerst streven naar : pijnloos door het gewone leven gaan.

En in mijn achterhoofd zit nog wel "joggen" ; maar competitie, dat is verleden tijd.

1 opmerking:

Nancy zei

Verzorg de rug maar goed! 't Is de komende dagen toch ideaal weer om een wandelingske in de zon te maken!! Stilzitten is inderdaad ook niet zo goed bij rugproblemen.
Veel beterschap.
Groeten,
Nancy