zondag 25 april 2010

Ik zit op schema.

Vandaag vindt de 10 mijl van Antwerpen plaats. Daar zal heel veel volk zijn. En ze hebben prachtig weer.
Maar een 10 mijl is niets voor mij. Veel te ver.
Vroeger heb ik dat wel een paar keer gedaan ; toen ik goed getraind was op lange afstand.
Mijn beste 10 mijl (16,093 km) liep ik in 1 uur en 14 minuten. Snel, hé ? Maar toen was ik nog piepjong. (35 jaar).
.
Nee, ik heb voorlopig nog geen wedstrijd in zicht.
Volop aan 't trainen.
En dat gaat eindelijk vrij goed.
Ik haal momenteel op training mijn tijden van in 2007. En toen was ik toch drie jaar jonger.
Het was het jaar waarin ik mij nog heb gewaagd aan de 2000 steeple !
2008 was dan het rampjaar met mijn rug, en 2009... tja, dat was ook nog geen schitterende come-back...
(Als je als master al niet elk jaar een stukje trager wordt, is het een groot succes.
André Lafère is een uitzondering, maar die is ook nog geen twintig à dertig jaar bezig.
En die traint als een twintiger.)
.
Nog wat werken aan mijn snelheid, en aan mijn uithouding.
En dan kan ik binnenkort weer met een gerust hart de piste op, voor echte wedstrijden.

1 opmerking:

karen zei

Succes met je training! Nu het lente is, zal het wel wat makkelijker zijn om je buiten te begeven, neem ik aan.