zaterdag 26 december 2009

Hier ben ik weer.

Na nog maar eens een rustperiode van 12 volle dagen, heb ik vandaag opnieuw geprobeerd om te trainen. Eerst naar het park gereden. Maar daar bleek het een echte ijsbaan.
Onmogelijk om daar te lopen. (Ook nog moeilijk om er met de auto terug weg te geraken zonder te slippen.)
Op de vaartdijk dan maar.
Voorzichtig en traag, want er lijkt daar in mijn been toch nog iets te zitten dat er niet moet zitten.
Niks forceren.
Een looptraining, ach, 't was 't klappen niet weerd, maar ik ben blij dat ik toch nog eens een loopje heb gedaan.
Ik heb in heel dit jaar nog geen 700 km gelopen....

Volgend jaar beter.

1 opmerking:

nancy zei

Ik vlieg er vandaag ook weer in na een maand niet gelopen te hebben. Ik hoop een ijsvrij parcours te vinden om eens te zien hoe lang ik het zal volhouden.
Niet getreurd, in 2010 lukt het wel weer!
Ik wens je een gelukkig en schitterend 2010!
Groetjes,
Nancy