donderdag 12 februari 2009

Mechelen-Muizen-Mechelen


Gisteren heb ik nog eens de zeven kilometer gelopen : van Mechelen naar Muizen en terug.
De mensen die gisteravond hebben getraind, hebben bakken regen op zich gekregen, maar rond vier uur, toen ik aan mijn training bezig was, was het heel mooi weer.
Ik had een goed gevoel en had ook de indruk dat mijn "foullee" al wat beter was dan de voorbije weken. Ik kwam dan ook aan het keerpunt in minder dan 20 minuten. Helaas was ik op de terugweg toch een beetje trager, o.m. wegens de lichte tegenwind. In totaal beneden de 40 minuten. Nog een paar minuten (!!) moeten er af. Eigenlijk moet dat in 35 minuten, en dan loop je nog maar nauwelijks 12 km/uur. Ooit heb ik dat gekund....
Toen trainde ik veel interval, en helemaal niet veel kilometers. En toen was ik natuurlijk ook heel wat jonger.

Geen opmerkingen: