zondag 26 oktober 2008

Herfst en rust




In de atletiekwereld is het nu rustperiode. Of men is al terug aan 't trainen voor het veldlopen. Ikzelf heb de voorbije week wat meer op kilometers getraind. Ik moet toch een beetje mijn "basis" (her)aanleggen.
Dit weekend voor het eerst sedert een half jaar twee dagen achtereen getraind. Nou ja, getraind. Trage duurloop, zoals dat heet. En geen probleem met mijn rug.
Op 2 november is er de cross van Bonheiden, die ik normaal elk jaar meedoe, maar waar ik dit jaar forfait voor moet geven. Dus, mijn eerste cross van het seizoen wordt Mechelen op 11/11. Dat gaat een zware dobber worden, want zelfs als ik dik in vorm zit, loop ik daar niet goed. Maar ja, voor de eigen club wil ik er toch bij zijn.
..............
Nu gaat dit blog enkele weken in rust.
Tot wederziens.



Geen opmerkingen: